PROJEKTI
Cilj projekta je razviti in preizkusiti
pedagoške pristope in strategije oz. prožne oblike učenja, ki bodo tudi z
vključevanjem novih tehnologij pripomogle k celostnemu in kontinuiranemu
vertikalnemu razvoju naravoslovne, matematične in drugih pismenosti (finančne,
digitalne, medijske …) otrok od vrtcev do srednjih šol.
V projektu analiziramo stanje naravoslovne in matematične pismenosti na VIZ-ih.
Na osnovi opredeljenih elementov naravoslovne in matematične pismenosti z
opisniki razvijamo in preizkušamo didaktične pristope
in strategije za vertikalno in horizontalno udejanjanje
teh elementov na vseh ravneh znanja v posameznih starostnih obdobjih.
Kritično mišljenje v naravoslovni in matematični
pismenosti krepimo s poudarkom na argumentiranju, metakognitivnem razmišljanju
in medijski kritičnosti.
Izboljšujemo strategije interdisciplinarnega reševanja kompleksnih avtentičnih problemov
in učenja z raziskovanjem. Premišljeno vključujemo in uporabljamo IKT za
vzpostavitev prožnih in inovativnih učnih okolij, igrifikacijo, programiranje,
razvijanje logičnega in algoritmičnega mišljenja.
Poudarjamo aktivno vlogo vsakega učenca
in sodelovanje po načelih formativnega spremljanja ter personalizacijo ter
izboljšujemo odnos otrok do naravoslovja in matematike.
Pri projektnih aktivnostih izhajamo tudi
iz rezultatov in gradiv preteklih projektov s področja naravoslovja in
matematike. Vse aktivnosti projekta bodo izhodišče za pripravo priporočil za
razvoj naravoslovne in matematične pismenosti v VIZ po vertikali.