Razvojna naloga Vključujoča šola, vključujoči vrtec – vključujoči fizični prostor

Koordinatorka projekta: Tadeja Topolnik

Glavni cilji:

  • uvajanje in poglabljanje strategij formativnega spremljanja;
  • ustvarjanje vrstniške skupnosti in izgrajevanja socialnih veščin;
  • prilagajanje fizičnega učnega prostora (v stavbi vrtca in izven nje) procesom igre in učenja

Trajanje projekta: 3 šolska leta, šol. l. 2024/25 je 2. leto izvajanja projekta

Vključene skupine: Levčki, Zajčki, Pikapolonice, Metuljčki, Čebelice, Mravljice

Cilji projekta:

  • oblikovanje fizičnega in socialnega prostora tako, da se otrok počuti v vrtcu čim bolj varno in prijetno
  • vključevanje elementov formativnega spremljanja v vse faze vzgojno-izobraževalnega procesa zaradi kvalitetnejšega znanja
  • čim večja participacija (udeležba/sodelovanje) otrok v vrtcu

Dejavnosti:

  • načrtovanje in izvedba sprememb v igralnicah (novi kotički: za tretje orehov, jogo, frizerski, Delavnica, "kotiček za umik"; nove igrače in oprema - mehka sedežna in drugi pripomočki za igro (npr. deščice); velika cesta za igro z avtomobili ipd.
  • učenje prepoznavanja čustev s pomočjo simbolnih fotografij otrok različnih razpoloženj, simbolnih čustvenčkov; izražanje čustev na različne načine (verbalno, gibalno, likovno ...); individualni pogovori z otroki o tem, kaj jim je v vrtcu všeč, kaj ne, kaj bi spremenili ...; socialne in gibalne igre za krepitev občutka pripadnosti in povezanosti; učenje konstruktivnega reševanja konfliktov ipd.
  • pustna animacija dveh vzgojiteljic v vseh skupinah vrtca (Klovnesi na obisku)
  • kronika skupine (tedensko načrtovanje aktivnosti z vključevanjem otrok)
  • izvedba gledališke predstave otrok iz skupine Levčki za starše otrok iz skupine Levčki in za otroke iz vsega vrtca
  • kuharske delavnice
  • oblikovanje jedilnikov po željah otrok iz različnih skupin
Skip to content