Razvojna naloga Vključujoča šola, vključujoči vrtec – vključujoči fizični prostor
Koordinatorka projekta: Laura Strah
Glavni cilji:
- uvajanje in poglabljanje strategij formativnega spremljanja;
- ustvarjanje vrstniške skupnosti in izgrajevanja socialnih veščin;
- prilagajanje fizičnega učnega prostora (v stavbi vrtca in izven nje) procesom igre in učenja
Trajanje projekta: 2 šolski leti
Vključene skupine: Levčki, Pikapolonice, Metuljčki, Čebelice
Dejavnosti:
- spremembe prostora (spremembe in nadgradnja kotičkov npr. dom)
- dodatna igralnica kot čarobna pravljična soba
- igre in dejavnosti za prepoznavanje čustev (knjiga kot vir doživljanja ugodja, socialne igre, kartice za odigravanje čustev, igralna kocka z nalepljenimi sličicami s ponazoritvijo čustev, uporaba žog (čustva) za gibalne dejavnosti, fotografije otrok v različnih čustvenih stanjih)